Dvojité MU hradené tlakovým plynovým médiom - obvykle dusíkom, vzduchom a pod., ktoré bránia úniku tesnených kvapalných médií. Podmienkou je kompatibilita hradiaceho a hradeného média ako aj špeciálny panel na distribúciu hradiaceho plynu.
Pre chemický priemysel a pre agresívne plynové médiá.
Tento web používa súbory cookie. Cookies používame na ukladanie vašich nastavení a preferencií a na analýzu návštevnosti našich stránok. Svoj súhlas udeľujete. Fluiten - Vikov s.r.o.
Keď navštevujete akúkoľvek webovú stránku, stránka môže ukladať alebo získavať informácie z vášho prehliadača, najmä vo forme súborov cookies. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií alebo vášho zariadenia a sú používané prevažne na zabezpečenie očakávaného fungovania stránok. Takto získané informácie vás zvyčajne priamo neidentifikujú, ale môžu vám sprostredkovať personalizovanejší zážitok pri používaní našich stránok. Pretože rešpektujeme vaše právo na súkromie, môžete zakázať niektoré druhy cookies. Pre viac informácií a pre zmenu nášho základného nastavenia kliknite na názov jednotlivých kategórií. Zákaz niektorých cookies môže ovplyvniť vašu používateľskú skúsenosť na stránkach a nami ponúkané služby.
Riadenie predvolieb poskytovania súhlasu
Nezbytné cookies vždy aktívne
Nezbytné cookies zabezpečujú kľúčové funkcie webových stránok, ako sú zabezpečenie, správa siete, prístupnosť a základné štatistiky o návštevníkoch. Tieto cookies môžete vypnúť zmenou nastavenia svojho prehliadača, toto však môže mať vplyv na fungovanie stránok.
Analytické cookies nám umožňujú sledovať návštevy našich webových stránok a aplikácií a tiež to, koľko používateľov kliklo na odkaz na našom webe či využilo niektorú z jeho funkcií. Typicky ide o štatistiky návštevnosti ako Google Analytics. Preferenčné cookies zase umožňujú, aby si náš web zapamätal preferencie daného používateľa a mohol sa mu prispôsobiť. Zabezpečí sa tak pohodlné používanie nášho webu, ktorý si pamätá nastavenie jazyka, meny a ďalších preferencií používateľov.
Marketingové cookies sa využívajú na lepšie cielenie reklám (napríklad remarketing, teda spätné oslovenie používateľa, ktorý už na vašom webe bol, na inom kanáli prostredníctvom platenej reklamy) a na ich personalizáciu.